72,181 +104103 -31922
Kudos
#686 (Top 0.2147%)
| Kudos/dag | 14.73 |
| Kudos/reaguursel | 11.83 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2431 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -868 |
72,181 +104103 -31922
Kudos
#686 (Top 0.2147%)
| Kudos/dag | 14.73 |
| Kudos/reaguursel | 11.83 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2431 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -868 |
6,103
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.25 |
| Topreaguursels | 19 |
| Woorden per reaguursel | 22.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 32 |
| Aantal x weggejorist | 120 |
| Geregistreerd op | 23-01-2013 |
| Eerste reactie op | 23-01-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-23 21:06:21 op Afslagje gemist
Als Biker Mice from the Netherlands nou gewoon in je spiegels gaat rijden, dan valt het meteen op.
Als ik ergens tegenwoordig een uitlaat hoor brullen denk ik meteen aan een tokkie.
Lieve motormuizen, ben eens lief.
0 kudos 2026-06-23 18:41:52 op BMW fiets heeft geen grip
Voordeel van twijfel. Deze zal genoeg ervaring hebben om hier straks tandarts te laten worden. Laat maar komen.
3 kudos 2026-06-23 18:34:11 op Engvis is eng
Nouw.. ik voel me helemaal fanboy als ik dit schrijf maar eer waar eer toekomt, deze kerel (Finatic) kan ik enkel promoten. Je kunt niet van vissen houden, maar hij doet het dan ten minste fatsoenlijk. Geen weerhaak en op de juiste manier aanslaan zodat het niet doorgeslikt word.
(ik voel me helemaal fanboy nu, gatverdamme)
0 kudos 2026-06-23 18:27:53 op Pure adrenaline
@Farthdater | 23-06-26 | 12:14: Thanks. Mvg DateFarther.
1 kudos 2026-06-23 18:26:41 op Reaguurders in de club
Stiekem ben ik ook gewoon jaloers.
12 kudos 2026-06-23 18:24:26 op Wist je dat in Finland
Toch ergens zo heel af en toe zit ik me af te vragen hoe de fuck iemand denkt dat wenkbrauwen er zo uitzien.
8 kudos 2026-06-23 18:22:02 op Dames hebben een mening
Die rechtse pop staat mensen belachelijk te maken terwijl ze zelf een soort van test pop uit de LTS opmaakopleiding is.
Man man man... ga eens douchen.
-1 kudos 2026-06-23 18:15:27 op Als je je oren op mijn schelp legt, ruik je de zee.
Dat is helemaal niet de ondergang. Ik ben hier om vermaakt te worden, en op welke manier zal me een zorg zijn. Zolang ik maar kan lachen. Anders had ik wel stille zwart/wit films geëist op Dumpert.
3 kudos 2026-06-22 16:40:16 op Haast?
@Dweeziltje | 22-06-26 | 15:35: Je drinkt niet snel genoeg. Gewoon vasthouden en een beetje doordrinken. Sowieso handig want als de politie die sixpack ziet liggen waar 1 blikje uit is gaan ze ook vragen stellen.
1 kudos 2026-06-19 18:21:05 op Ff afkoelen
Als je nou kampvuurbouwinsignes had gehad, dan wist je dat je dit niet moet doen.
1 kudos 2026-06-19 18:19:37 op Dumpert Hitteplan #11
Wel veel oppervlakte om af te dampen.
1 kudos 2026-06-19 18:12:49 op Messi is een diva
Dat andere verdient ook miljoenen met acteren...
4 kudos 2026-06-17 21:31:50 op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
Ik ben af.
4 kudos 2026-06-17 21:31:12 op DumpertReeten Dee-Jay, Geina, en René
Leu geprobeerd rooie, maar gewoon maar weer op je stoel zitten. Dat is helaas je lot tot aan het pensioen na al die Hitler grappen.
2 kudos 2026-06-17 21:02:14 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Dat is wel een hele specifieke (bakken)baard.
7 kudos 2026-06-17 20:51:28 op De basis van heroïne
Als je de draadjes van een banaan laat drogen en oprookt word je ook stoned.
Aldus 1990.
-2 kudos 2026-06-14 10:57:52 op Touw vergeten bij bungeejump
Ja maja, dit was een vrouw.
-13 kudos 2026-06-14 10:53:14 op Dikke bakken jonge
Daartoe is het wel gedegradeerd. Een hoop herrie. Snel zijn ze niet meer.
0 kudos 2026-06-14 10:16:46 op My mother says I have Irish eyes
Dit zou nou eens leuk zijn om bij elkaar te sparen met zegeltjes van de supermarkt.
-1 kudos 2026-06-12 23:10:16 op Ik parkeer hier even
En breek me de bek niet open over al die teringzooi reclame die je naast de weg ziet in België. Het is al een drama daar omdat niks in een zelfde stijl is gebouwd, maar al die reclame overal is gewoon treurig.
Dat je in Nederland niet zomaar een bordje mag hangen ben ik dankbaar op de knieën.
-3 kudos 2026-06-12 23:08:33 op Ik parkeer hier even
Dat is uiteindelijk wel de reden dat ik graag belasting betaal.
Net als over de stoep lopen. In Nederland kijk ik om me heen. In het buitenland kijk ik naar de stoep, want voor je het weet lig je op je bek omdat alles naar de tering is.
2 kudos 2026-06-12 23:06:01 op Wil je knuffel?
Dit is de eerste keer ooit dat mijn kat helemaal de pan uit flipt van iets wat uit mijn speakers komt. Hij is 11 jaar en ik heb talloze filmpjes en geluiden van andere katten geprobeerd maar niks werkt.
Het geluid uit dit filmpje is schijnbaar precies goed.
2 kudos 2026-06-10 17:56:27 op Treinkaartje geüpgraded
*Het was de prijs waard.
11 kudos 2026-06-10 17:50:02 op Zondag in Gorinchem
Juist perfect. Zo ontzettend dom zijn om jezelf achter het stuur te filmen omdat je graag geliked wil worden door 12 jarige kinderen op socialmedia.
Meer domheid kun je niet krijgen.
1 kudos 2026-06-09 19:18:06 op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Super vers Ossenwit wel.
1 kudos 2026-06-08 18:38:37 op Joris is even naar de WC
Ej, dit is toch helemaal geen dashcam.
-127 kudos 2026-06-08 17:47:06 op Paardelul heeft geen geduld
Ha, Gay!
3 kudos 2026-05-31 16:10:45 op Fucken met vuurtje
Als je een kampvuuruitpisinsigne hebt weet je dat je voor de wind moet gaan staan.
-1 kudos 2026-05-31 16:09:31 op scholekster is al klaar voor het WK voetbal
Laat ze maar minnen. Ik ben het met je eens. Onlangs een nest op het werk gehad in een grasveld met een heg. Het jong werd verstopt in de heg als ze gingen foerageren. Toen het jong wat ouder werd luisterde hij niet meer zo goed en liep constant de heg uit. Ik heb me kostelijk vermaakt met de frustratie van de ouders. Prachtige dieren.
20 kudos 2026-05-31 16:06:02 op Motorrijder speelt klaarover
Van de politie heb ik geleerd dat je er 1 dood moet rijden anders blijven ze het doen.
0 kudos 2026-05-31 13:41:45 op Even met de heli
Wacht ff tot het 15:00 is, dan kan ik aan het bier.
-1 kudos 2026-05-31 13:31:02 op Vriendinnetje mag ff in de Lambo
Hey hey hey, niet zo stigmatiserend naar mannen doen.
7 kudos 2026-05-31 13:22:18 op Voor alles is een techniek
Want jij weet hoe ze chip wafers transporteren?
-1 kudos 2026-05-29 14:36:04 op Lekker rondje rennen, heerlijk de wind door mijn haren
Ik zet meteen het liedje "Iedereen wist het op".
-7 kudos 2026-05-28 17:30:31 op Stadhuis Den Haag ontruimd vanwege bommelding
Ik moet toch een beetje lachen om het feit dat men daar wel naar buiten is gegaan maar dan vervolgens op 10 meter van het pand af lekker de boterham kaas aan het opeten zijn.
"Vervelend zo een terrorist, maar dat Duinbrood is wel echt lekker"
-14 kudos 2026-05-28 17:26:08 op Goh-je-verwacht-het-niet-nieuwsbericht
Want voordat er social media was plamuurde meiden zich rond 1990 niet helemaal vol?
8 kudos 2026-05-28 17:23:11 op Mag jouw vrouw
Dus eigenlijk noem je je eigen vrouw een kankerdomme hoer die overal alles maar kapodt neukt.
Slim.
-67 kudos 2026-05-28 17:19:22 op Ja nu is het verpest!
Wat een onzin. Als ik een drankje koop mag ik niet meer zelf bepalen hoe ik hem drink?
Ondankbaar? Verwend?
Jij bent gewoon zuur ofzo.
22 kudos 2026-05-28 17:17:37 op Huidkanker Louis Vuitton speciaal
Ik was al dumpertlogo's aan het printen inderdaad.
9 kudos 2026-05-28 17:15:44 op Bijna weekend
De schaamschillen zullen wel op de grond hangen en in de schil zit ook veel vitamine.
0 kudos 2026-05-27 21:41:11 op Meisje op het flyboard
Welnee joh, dit is hartstikke echt.
16 kudos 2026-05-27 17:28:18 op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Ik snap het niet zo goed, want als je naar teksten uit moskeeën in het buitenland luistert, zeggen ze letterlijk dat ze de wereld willen omvolken. Het word daar juist gezien als een doel en geadviseerd.
Ik wil beste onze morrelen in Nederland gebruiken, maar laten we nou niet pretenderen dat dit over de grens ook zo is.
0 kudos 2026-05-27 17:04:09 op Dit kan echt niet hoor...
@Frikandeltje | 27-05-26 | 12:11: Ha, dombo.
-2 kudos 2026-05-27 17:01:09 op Mobiele eenheid van de politie
Om daar te komen zijn ze mobiel geweest.
2 kudos 2026-05-27 16:58:10 op Dat is pech, Fatbike weg
Relax, dit probleem lost zichzelf altijd op. Ze gaan boetes krijgen die ze niet betalen, alles loopt op, deurwaarde komt en dan blijkt het wel heel serieus te zijn.
De oplossing die ze vinden is terug gaan naar het land waar ze vandaan komen zodat ze al dat geld niet hoeven te betalen.
Je ziet ook zelden dit tuig als ze 30 zijn, want dan zijn ze al "gevlucht".
-3 kudos 2026-05-27 16:55:24 op Straat racen... niet doen in je korte broek!
Titels de verklappen wat het is zijn vaak niet leuk. Bij dit soort filmpje helpt het me echt om er al met een glimlach in te gaan. Genieten dit.
1 kudos 2026-05-24 17:55:53 op Doen alsof er niks gebeurd is
Als mijn moeder zo een tattoo op haar enkel zou hebben dan zou ik haar onterven.
2 kudos 2026-05-24 17:52:31 op Lift of trap?
Op DOS was dat echt een kutspel.
15 kudos 2026-05-24 17:50:15 op Ik wil naar de opvang rennen
Geef dat kind dan ook een Fatbike. Dit is zielig.
-23 kudos 2026-05-24 17:47:23 op Eindbaas van Harmony of Hardcore
Die vent van die foto weer helemaal terug bij af. Al jaren aan het vechten om zichzelf uit het beeld van drugsgebruiker te halen. Ooit was hij 1 keer naar zo een feestje geweest en heeft 1 keer drugs op. Net op dat moment maakt iemand dat filmpje. Het is heel zielig want zijn kinderen worden er ook mee gepest terwijl hij een keurig nette man is met een fatsoenlijke baan. Zijn vrouw heeft ook al een aantal keer verzocht de foto en video niet meer te gebruiken omdat ze er mee in de problemen kwam en mensen vroeger of ze drug had.
Nee, geen idee.. hij zal wel dood zijn.